Saturday, August 16, 2008

Supriseparty!

Beklager at jeg ikke har skrevet på en stund, men vi holder på å flytte, og har derfor ikke hatt internett. Men jeg må fortelle dere om forige Torsdag:

Det var planlagt at Hanne, min bestevenninne, skulle komme tidlig til meg, så vi kunne være sammen hele dagen, siden det var min siste dag på Ler (der jeg bor/bodde). Jeg ringte Hanne flere ganger på mobilen, men hun svarte ikke. Til slutt ringte jeg henne på hustelefonen, og da fortalte søstra hennes at hun kansje sov over hos noen. "Sikkert hos Marianne" tenkte jeg, og ble litt sur, av at hun ikke hadde sakt i fra og at hun va hos henne når hun egentlig skulle være med meg.
I to tiden fikk jeg en tekstmelding av Hanne, som fortalte at hun hadde sovet over hos Kristin, og at hun snart kom bort til meg. Altså, hun var ikke hos Marianne.
I tre tiden, kom Hanne bort til meg og vi snakket om skole og sommerferie. Hun fortalte at hun skulle innom Marianne for å levere noen ting, og at jeg gjerne kunne bli med for å si hade til henne, siden jeg begynner på ny skole.
Moren til Hanne kjørte hos til Marianne, og da vi kom dit, gikk vi inn i låven, siden hun hadde sakt hun var der til Hanne. Vi gikk inn og jeg så Manne (Marianne). Jeg ga henne en klem, og plutselig kom Kristin, Inger, Vibeke, Marianne J., Juan og Jorran (Nederlandsk venn av Juan som jeg ikke kjente) hoppende fram! De hadde laget et supriseparty for meg, og alle viste det, tilogmed mamma, utenom meg. Da de hoppet fram, begynte jeg å gråte skikkelig. Gledestårer selvfølgelig.
Så drog Hanne og Marianne med meg inn på rommet til Manne. Der fikk jeg på meg en kjole som Hanne hadde tatt med til meg, og sminket meg.
Kvelden var kjeme artig! Noen ganger ble det litt kjedelig, men så ble det gøy igjenn. Lisa og Ingeborg kom også utover kvelden, og det var veldig koselig. Jeg snakket Engelsk nesten hele kvelden, siden Jorran ikke kunne norsk, og fordi han kjedet seg litt. En stund gikk jeg å sa "I'm totaly english right now!" hele tiden! Jeg kan ikke være rett.
I tolv tiden dro folk hjem, og jeg, Hanne,Kristin og Lisa, ble hentet av Faren til Hanne etter vi hadde ryddet litt. Synes kvelden ble kjempe fin!

Må si Tusen Takk til Hanne, Marianne og Kristin som hadde arangskjert festen. Det viste seg at Hanne hadde likke sovet over hos Kristin. Men hos Manne,som jeg trodde, siden de måtte forbredefesten. Men Tusen Tusen Tusen takk mine tre aller beste venninner!!

(kommer bilder senere)

No comments:

Post a Comment

Follow by Email