Monday, August 11, 2008

Pist Off!

Som dere skjønner, siden overskrifta, så er jeg veldig pist off i dag.

Som jeg har skrevet tidligere så skal jeg bytte skole, og vi søkte på den nermeste skolen, Blussevold, der jeg faktisk også kjenner noen. Jeg sognet egentlig til Sunnland ungdomskole, men siden Bluss-skolen var mye neremere, og jeg kjente noen der, søkte vi på den i stedet.

Grunnen til at jeg er sur, er at Blussevold ikke hadde plass til meg, så jeg må gå på Sunnland i stedet. Det er en mye gamlere skole, veldig lang skolevei, og jeg kjenner ingen der. Må si jeg dessverre gråt litt da jeg fikk høre nyheten, for jeg håpet så inderlig at jeg kunne gå på Bluss.

Etter tidligere opplevelser, er jeg redd for å havne i et dårlig lys og bli mobbet igjenn. Men man har ikke annet å gjøre enn og håpe på det beste.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email