Monday, August 25, 2008

Klassetur i skogen!

He he... Jah I dag gikk vi tur, og vi hadde griseflaks med været. Jeg klarte å komme meg til møte plassen en time før vi skulle være der, så jeg satt bare på en benk og frøs i mellom tiden. Jeg sente en "Ha en fin dag"-melling til Hanne Kristin og Marianne, og da fikk jeg vite at Hanne hadde havnet på sykehuset!!! Ble ikke akkurat lite bekymret der jeg satt, og hun ikke svarte på mellinger eller når jeg ringte.

Turen opp der vi skulle gikk for det meste oppover, men vi kom oss opp. Det var egentlig ikke så langt. Vi stoppet ved et vann og ble der resten av dagen. Flere folk badet og da fikk man jo selfølgelig se en del gutter i bar overkropp (hint, hint:P). Vi hadde det kjempe gøy og jeg, med litt hjelp av Renate, tok noen bilder.

*Fra venstre: Ida, Tone, Marte, Renate, Hanna og Camilla.

*Renate og Hanna:D
*Noen gutter som bada.
*Renate, meg og Hanna. (Jeg ser helt syk ut:P)
*Marte har latterkrampe etter å ha kastet blåbær på folk
*Hanna og Julie
*Camilla og Renate.
*Jeg har røde solbriller:D
*Renate tok bilde mens jeg tegnet. Ha ha Jeg har kort hår:P

2 comments:

Follow by Email