Friday, August 29, 2008

Is it Love?

Ja jeg spør igjenn. Er det kjerlighet?
Som dere kansje skjønner, så tror jeg jeg er forelsket i noen, noe jeg ikke har vært på lenge. Rart å føle den følelsen igjenn, hvær gang jeg ser på ham. Jeg blir til og med lykkelig bare han plutselig dukker opp, etter å ha vært borte en stund. Han er så skjønn! Han er søt, kjekk, snill, hyggelig, morsom og det beste av alt: Han smiler nesten HELE tiden! Jeg tror jeg dør. Problemet er at jeg tror han aldri kommer til å få slike følelser for meg. Liksom, vi er så forskjellige, og han har nokk av penere jenter som klenger på ham hele tiden. Jeg føler meg litt som luft i hans åsted. Men hallo, jeg kan jo ikke forvente at alt skal bli som en dans på roser fra starten av. Jeg får bare håpe på det beste;)

2 comments:

Follow by Email