Monday, August 18, 2008

Første skoledag!!!

Første skoledag i dag! Pappa kjørte meg ned på skolen, og da fikk jeg litt panikk så tårene begynte å trille. Jeg ville ikke gråte, men tårene kom alikevell. Etter at jeg hadde roet meg ned, gikk jeg og pappa til skolegården der vi møtte inspektøren og kontakt læreren min, som var en dame.

I friminuttet etter første time, sto jeg bare alene og så på folket. I det neste friminuttet kom ei jente som heter Renate bort til meg og begynte å snakke. Hun har plass rett vedsiden av meg og er kansje det man kaller en light emo. Til slutt ble jeg med i Renates gjeng, håper jeg blir der. De virket ganske greie alle sammen.

Vi hadde vanlige fag de to siste timene, og først hadde vi norsk. Da ble vi delt inn i tre og tre, og jeg ble i gruppe med ei jente jeg hadde snakket med tidligere, og en gutt som het Espen. Jeg hadde skikkelig latterkrampe og dårlig humor, da jeg prøvde å finne på en storry. Favoritt læreren min tror jeg blir matte og samfundsfag læreren min, Rune. Han var skikkelig morsom i matte timen.

På veien hjem snakket jeg med Hanne i mobilen HELE veien:P Hadde fått en del forandringer de også på Lundamo.

P.S. Jeg fikk mitt eget skap i gangen! De fleste andre måtte dele:P Det var sånne High School skap, og skikkelig kule.

No comments:

Post a Comment

Follow by Email