Sunday, August 17, 2008

Flytter omkring!

I helgen har vi begynt å flytte på oss. De tre siste dagene har vi kjørt frem og tilbake fra Ler og Stavset, for å ta med ting. Har fått en god del hjelp da, men fortsatt mye igjenn. En av fordelene med at vi har fått nytt hus, er at nå har vi plass til pianoet som mamma har stående til mine besteforeldre. Forhåpentligvis henter vi det i dag:D
Jeg ble litt pist off fordi Rommet jeg skulle få, var mye mindre enn på tegningene. Og dessuten trengte det MYE oppussing. Foreløbig har jeg rommet på loftet som soverom. Det er ganske koselig og egentlig ganske fint, men liff for laft under taket, så jeg skaller altid hodet mitt. Vis den ene halvparten med skråtaket var flatt tak, vill jeg sansyligvis brukt dette rommet som soverom hele tiden.


Loftsrommet mitt. Litt rotete kansje:P

No comments:

Post a Comment

Follow by Email